On the other side of a street I knew stood a girl that looked like you, I guess that's deja vu..

söndagen var en rätt lugn dag, vi var lediga. var ut till storvik
och lunchade med två vänner sen hann vi upp till pappa och
drack en kopp kaffe (okej, jag drack saft) innan vi begav oss
in till gävle för att äta hos mamma. med fina syster, som kommit
hem igen! åkte hem, städade lite grann fastän klockan var lite
för mycket. ställde klockan tidigt och somnade.
halv åtta imorse kom jag upp ur sängen, typ i alla fall.
drog iväg på vg i en timme, promenerade i solen hem möttes upp
av a. bytte om, åkte iväg för att kolla på bil. hittade ingenting
sådär direkt. åt lunch och åkte vidare till ikea, köpte present till
bror min. åkte hem, grejade lite mera. åkte in mot gävle vid fyra
efter att pappa varit förbi en sväng. firade mårten, fina bror.
åt goda pastarullar, som dock inte min mage riktigt pallade med..
grejade lite med dator och andra praktiska grejor innan vi åkte hemåt.
nu är a på jobbet och jag har krypit ner i sängen efter drygt en timmes
promenad med viktoria.
så med andra ord. mina två senaste dagar som jag varit ledig så har
jag fått en hel del gjort. skönt, hade gärna gjort lite till. men det är
svårt att hinna med allt, tyvärr.
nu ska jag läsa någon rad i en bok innan jag sluter ögonen för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0