jag dansar, och drömmer om solen, jag skålar och dricker passionen..

godmorgon lördag.
jag har varit vaken i snart en timme, fastän klockan inte ringer förens om
fyrtiofem minuter. drygt som sjutton eftersom att jag vet att det kommer
att bli en lång dag. en lång dag med ett långt jobbpass, 11.30-20.30 ..
dom senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort något annat än att jobbat.
imorgon är jag ledig, på måndag också. jätteskönt!
och idag kommer syster hem, finaste syster. halv sex. och jag kan inte vara
där och möta upp henne med mamma och pappa.
vad mer händer? jag vet inte riktigt, ommålningen är klar. nu är det bara att
få upp lite saker på väggarna som gäller.
längtar efter våren otroligt mycket nu, den borde väl vara här nu ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0