i'm here without you baby...

nu har det äntligen blivit sommartid vilket innebär att sommaren är närmare än någonsin nu.
kom ju hem från sjukhuset igår, har alldeles för ont i kroppen för att egentligen orka göra något. men att ligga i sängen eller soffan är inte heller något alternativ eftersom att jag sen i torsdags nästan bara har legat ner.
tur att jag har Andreas som är hemma med mig och hjälper mig med allting som jag inte riktigt orkar göra.
sjukskriven minst en vecka, jag kommer att bli galen!
och mina vänner uppdaterar sina bloggar för sällan för att jag ska kunna roa mig med att läsa vad som händer för dom. buh, alldeles för negativt inlägg. förlåt för det. nu ska jag väl.. ja inte vet jag. vandra runt i huset och kanske sitta på en stol i köket. kul liv!


Kommentarer
Postat av: Katten

Tkr du är minst lika dålig som dina vänner på att uppdatera blogg! :P

2012-03-27 @ 15:27:22
URL: http://annakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0