hon var den mest bekymrade tonårsflickan världen sett sedan Jean d'Arc...

Man kan ju tycka att jag borde ha all tid i världen för det här, men tydligen inte.
Idag har jag bara legat på soffan och kollat på oc, förutom en timme då jag var på personalmöte. Mer spännande än så blir det visst inte när man är nyopererad..
Det finns så mycket bag vill skriva eller säga, men jag låter bli för jag orkar nog inte med konsekvenserna. Om det nu skulle bli några..
Imorgon, eller idag snarare så väntar ett besök på hälsocentralen för att se över stygnen. Jag hoppas det ser bättre ut än vad det känns. För just nu håller jag på att bli galen!


Kommentarer
Postat av: lois

hur gick det med stygnen?

jag glömde helt bort att vi skulle tejpa dig!!!

FÖRLÅT

2012-03-31 @ 22:07:28
URL: http://lois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0