don't try to fix me, i'm not broken.

min lediga helg börjar gå mot sitt slut. om tolv timmar har jag redan
börjat jobba igen. skönt. men samtidigt då känns det knappt som om
jag varit ledig. antagligen så hänger det ihop med att jag inte har någon
riktig ork till att hitta på någonting. men ja. jag har varit i valbo, umgåtts
med a, sovit, hälsat på mamma, kramats med syster och bakat. i tre dagar.
försökte mig på att dricka alkohol, men gav upp efter en halv cider.
nu följer två stängningspass innan jag är ledig två dagar till. och sen tre till
stängningpass. så jag antar att den här veckan kommer innehålla sömn och
jobb mestadels. om det inte kommer nya krafter till mig i ett brev eller så.
som gör att jag orkar ta tag i mitt liv och göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0