farväl jupiter, adjö!

godmorgon!
halv sex. har gått och lagt mig i sängen igen efter att ha varit uppe och
gjort mig klar för dagen. det är mycket varmare under täcket. för i huset
är det bara typ nitton grader. snorkallt, verkligen.
jaha. mer då. vad har hänt. är inne på min tredje öppning. sådana som jag
inte riktigt brukar gilla och vara för trött för att jobba. men det har gått bra.
kan nog ha att göra med att jag somnat någon gång mellan sex och åtta varje
kväll. i vilket fall som helst, skönt.
efter dagens pass är jag ledig i fyra dagar. skönt, men samtidigt. vad gör man
i fyra dagar? dricker vin, det gör man nog åtminstonne en dag. men mer då?
nej. nu är det dags att kliva upp och åka iväg mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0