sjuk.

feber, frossa och hosta. det är lite så jag lever just nu.
kan inte ligga ner och sova, för då kommer hostan från helvetet.
jag kan knappt andas emellanåt.
just nu sitter jag på sängkanten, det har jag gjort i två timmar nu.
sömnen blir konstig, en timme här och en kvart där. ibland blir det inte
mer än fem minuter. så jag är inte alls på topp, om jag säger så.
men. om jag lyckas sova lite till så ska jag orka mig med att ringa till
sjukhuset. så kanske jag kan få någonting hostdämpande. så att jag i
alla fall kan få behålla lungorna och dom andra sakerna i kroppen på
rätt ställe. för nu känns det som om allting kommer flytta på sig.

resan till brighton var fantastisk. det kommer kanske lite bilder när
jag är lite piggare och orkar tänka lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0