jag dansar och drömmer om solen.

man skulle kunna tycka att nu när jag är hemma och är sjuk så borde
jag kunna blogga lite mera. eller i alla fall lägga upp bilderna från brighton.
men, jag vet inte vart kameran är och orkar inte leta. eftersom att det mesta
gör mig totalt slut och andfådd. även fast det egentligen inte är sådär överdrivet
jobbigt i vanliga fall.. var upp till sjukhuset i alla fall. tog massor med prover.
det var blod överallt. verkligen. hon var totalt värdelös. jag kräktes nästan när
hon skulle peta mig i halsen med någon pinne. allt slutade i att jag fick hostmedicin.
den smakar skit, verkligen. lakrits och apelsin smakar den. typ. skit. verkligen.
och inte har jag blivit direkt någe piggare eller bättre heller. värdelöst.
jag har inte riktigt ro att bara ligga som ett slakt i soffan. titta på alla värdelösa
tvserier som går på tv'n. det är hur mycket dåligt som helst, som man i alla fall
fastnar i och vill se nästa utav. fastän man egentligen bara vet att det är ett
tidsfördriv. kunde jag, så skulle jag gjort något roligare. liksom.
nu ska jag nog vila lite grann. trött, igen. som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0