love, oh love..

snart fyra. mina två senaste veckor med bara kväll/nattpass gör sig ordentligt påminda.
med andra ord, jag kan verkligen inte somna just nu. även fast jag börjar jobba snart..
om typ, sju timmar ska jag vara pigg och glad på jobbet. det kommer nog att gå bra,
känns bara lite motigt just nu. som en del annat också gör förviso, men nu kan det väl
bara bli bättre antar jag?!
om tre veckor så packar vi in våra möbler i bilen och drar iväg till ett nytt boende, det
ska bli kul! jag längtar enormt mycket. mest efter att få handla alla små saker. men
också efter att få hem nya soffan och nya köksbordet vi har köpt. även till att måla om
och sätta sin egen stil på allting. tre veckor låter som en lång tid, men snart börjar tiden
att springa så jag får springa strax efter för att försöka hänga med i farten, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0