I do swear that I'll always be there. I'd give anything and everything and I will always care. Through weakness and strength, happiness and sorrow, for better for worse, I will love you with every beat of my heart.

idag har vi varit på banken. det gick bra. på måndag ska vi till den
andra banken. den nya.
sen åkte vi till valbo. beställde en ny soffa på mio. den var fin. nu
vore ju ett lämpligt tillfälle att lägga upp en bild på den. men, jag
knäppte ju inget kort så skippar det så länge. får bli bilder efter
flytten istället.
nu ligger jag i sängen, ska väl försöka sova lite eftersom jag ska
börja jobba om typ tre timmar. men, jag är inte ett dugg trött.


.jag hjärta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0