hon skriver "älska mig" i dammet på pianots lock och går och jag älskar hennes finger när jag läser vad det står..

godmorgon!
måndagmorgon. jag har nyss pratat med n. idag ska jag jobba, i eftermiddag!
nu ska jag snart åka och lämna in bilen för att sen promenera hemåt.
sen ska jag nog baka äppelkaka och kanske något annat. funderar även på
att börja packa lite smått. vi flyttar ju om en månad, eller är det för tidigt?
i eftermiddag ska jag även till sjukhuset igen. antagligen sista gången på ett
tag. blandade känslor. lyssnar på musik, nynnar med..
ibland så är det svårare än vad man vill erkänna. jag får bita mig själv i
läppen. det går över. det blir bättre sen. när är sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0