he lights a cigarette, his eyes half open. he won't be home tonight, but she keeps hopin..

okej att jag är dålig på att blogga. men mina vänner börjar bli
dåliga på att göra det också. det är tråkigt. vad ska jag nu göra
när jag sitter vid datorn? snälla, börja igen!
idag har jag haft en fin dag. umgicks med lois. och sen fikade
jag hemma hos johan med malin och j. nu ligger jag hemma
i sängen bredvid a som kollar på fotbollsklipp på youtube.
allting är som vanligt med andra ord.
imorgon bitti så ska jag upp till sjukhuset och sen fika med
syster. fina syster, som snart flyttar till england....
nej jag får väl läsa tidningen eller något annat då helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0