jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler, men du kan säga något beskt så att allt blir kaos och upponer.

ligger i sängen bredvid a och lyssnar på lasse w i mina hörlurar.
pratade nyss med syster, allting blir lite mer påtagligt när man
pratar och speciellt efteråt. får hoppas att tiden går snabbt till december!
innan dess fick jag magkramp och maten jag ätit tidigare kom upp,
som alldeles för ofta. det är sjukligt. jag får svårt att andas.
trevlig läsning, eller hur?
lasse passar bäst att lyssnas på när det är höst. jag får bara lust
att ta långa promenader med musiken i öronen och sparka löv.
jag borde nog försöka sova nu snart, klockan ringer om fem timmar
typ. och jag ska skjutsa a innan jag själv börjar klockan sex. puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0