I wish I could touch you again I wish I could still call you a friend I'd give anything.

nu är flytten klar. jag vet att bloggandet varit dåligt. men har fokuserat på annat.
söndag kväll, trött och ska snart försöka sova. ska till jobbet om ett par timmar
innan jag har två dagars ledighet till. tror jag i alla fall.
jag har haft mamma och micke här tidigare när a var på jobbet. det var trevligt
med sällskap och vi fick rätt mycket gjort. så det var ju bra för min del.
sen har jag gjort matlådor till imorgon. så att jag får i mig någon frukost och lunch
på jobbet. nu senast pratade jag med syster, det var fint. inte varje dag liksom.
jag längtar efter henne. jag vill så gärna åka till england, helst nyss!
men, hon hinner nog komma hem innan jag hinner dit.
nu ska jag försöka sova lite som sagt. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0