hon älskar snabbt, hon älskar mjukt, hon älskar mig.

det är sjukt hur fort tiden går egentligen. för ett halvår sedan var jag
fullt upptagen med att planera bröllopet och längta tills flytten av radhuset.
nu, har jag varit gift i drygt två månader och har knappt två veckor kvar
till flytten. som sagt, sjukt. ibland går tiden alldeles för snabbt och ibland
alldeles för långsamt.
idag är jag ledig. har en hel del som behövs göras. ska snart ta tag i något
av allting på den där listan som är uppskriven i huvudet. hösten gör sig alldeles
för påminnd. jag blir alltid deppig på hösten. och just nu är det en jobbig period.
men jag försöker se ljusglimtarna som visar sig titt som tätt. snart är det december
och jul. sen så poff, så är det sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0