last christmas i gave you my heart..

imorse började jag morgonen med en promenad innan jag begav mig upp
på sjukhuset. kvart i tio var jag hemma igen. bytte kläder och drog vidare
till jobbet, rusta, dollar och jysk bland annat. när jag kom hem slog jag på
julmusik, väckte a och sen ner för att slå in julklappar. ja, jag vet att det är
tidigt. nästan alla jag mött idag har redan påpekat detta.
men hellre det än att dom ligger hemma och fel person får syn på dom liksom.
många är numera klara med andra ord, men det är många som är kvar också.
sen åkte jag in till mamma. hämtade upp henne på jobbet och begav oss hem
till henne sedan. åt mat, mös och sen frågade hon om vi ville följa med till
brighton nästa år i februari. jag blev glad, oerhört. sa självklart ja.
åh. england. syster. familjen. england!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0