för om jag tappar modet och faller ner på knä kan du vila här hos mig.

kom just hem från jobbet. ett extra pass. ett myspass. 11.30 till 14.30.
inte så tokigt. bra försäljning och bra folk. så det var jättekul att jobba!
nu har jag nyss duschat. sitter på sängen. ska snart klä på mig. sminka
mig och fixa håret. sen kommer svärfar och svåger hit. tar en öl, kanske
två innan vi beger oss till valhalla. middag, alkohol och musik från bland
annat svärmor. det blir nog trevligt.
jag är utvilad idag, har sovit tretton timmar. det var skönt.
imorgon är det första advent. måste köpa ljus till min advenstljusstake!
julskyltning också. det blir mysigt.
nu vill selma att jag kliar på henne. så. jag fixar det. ses! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0