flyg lilla fågel, flyg du som kan. hade jag dina vingar så flög jag min väg och försvann..

om drygt en timme så ringer alarmet. så om drygt två timmar så är jag på jobbet.
låser upp och gör alla dom där morgonrutinerna som alltid lite tröttare än vad jag
borde vara. låter dagen springa fram för att sen stämpla ut och gå hem när klockan
slagit tre. komma hem. lägga mig på soffan. kliva upp. laga mat. få besök av pappa
och c. krama hejdå på a. gå tillbaka till soffan. eller kanske upp till sängen.
några timmar senare är jag på jobbet igen. förhoppningsvis piggare än morgonen
innan. förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter lite som om du har insomnia..något jag har slagits med länge :)

2011-11-24 @ 04:56:15
URL: http://sofias.atspace.eu
Postat av: Anonym

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

http://hannalovisasol.se

2011-11-24 @ 08:58:53
Postat av: lois

Men hallådär! Varför kan du inte sova fisen?

2011-11-24 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0