come on over let me show you what it really means

en fredags kväll har gått över till en lördag morgon nu.
jag är inte trött, kan inte sova. det är som vanligt.
dagen har varit bra. sjukhuset först och sen hem för att
slappa i någon timme och sist begav vi oss ut till storvik
hem till pappa och c för att äta middag. det var mysigt, vi
åt och kikade på idol innan vi åkte mot sandviken igen.
förbi jobbet, pratade med lo och sen hem för att glo på en
film i soffan, water for elephants. fin film.
en såndär som gör att man svävar iväg i sina drömmar och
tankar lite grann. åtminstonne jag gör.
jag ska nog dra på mig lite myskläder och sen kila ner för att
röka lite grann. då kanske det går lättare att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0