you call yourself a lady, with innocent eyes. but your mind drives me crazy, a devil in disguise

jag kan inte sova, det är hopplöst! klockan ringer om drygt tre timmar och jag
är inte ens det minsta lilla trött. eller okej, det är jag visst. men så fort jag är
påväg att somna så hör jag något konstigt ljud och sen så ligger jag och lyssnar
efter mer och trissar upp mig själv. a är inte hemma, han är på kryssning och
katterna sover i vardagsrummet så dom är inte heller till någon hjälp..
istället för att sova så ligger jag och läser på bröllopstorget, börjar känna mig
rätt stressad nu faktiskt. det är trots allt knappt två månader kvar till bröllopet
och det känns som om vi har massor kvar att planera, inhandla och allt det där..
måste verkligen ta tag i allt.. måste bara hitta tiden till det..
idag har jag i alla fall varit på ikea och inhandlat tjugofyra ljuslyktor samt ett pack
med hundra servetter. nu är det bara resten kvar ..
tror nog jag går ut och lägger mig på soffan tillsammans med katterna så kanske
jag kan stressa av och lyckas somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0