we went out in the night to the stars and the mystic moon. we were far from the crowd and a thought shall we get back soon?

på natten ska man sova. men kan man inte sova så är det en rätt bra tid
att rensa ur garderober. två säckar med skit samt en säck med mina kläder.
garderoben är tom, den behöver med andra ord fyllas på. men med vad?
just nu, så hittar jag inga kläder alls som jag ens skulle kunna tänka mig att
vilja ha på mig. men så är det med det mesta nu..
jag har varit ledig i två dagar, otroligt skönt har det varit. imorgon är det dags
för jobb igen, stängning.
föresten så har vi skrivit på papprena om radhuset idag, det känns otroligt. vuxet,
på något vis. det är mycket saker att se fram emot nu, mycket saker att göra.
men det är väl vad livet innebär antar jag. just nu känns det mesta bra.
på måndag borde jag ringa, jag har dragit på det för länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0