I'm wasting my time, I got nothing to do. I'm hanging around, I'm waiting for you.

slutade jobbet för drygt en timme sedan. dessa krognätter förstör min dygnsrytm.
eller ja, den dygnsrytm som jag försöker att hålla. för det där med dygnsrytm har
nog aldrig egentligen varit min grej.
nåja, dagen har spenderats först och främst i sängen. jag har sovit, vilat och kollat
på film. innan så hann jag med en promenad med a och j. och efter så har jag lyckats
jobba. nu har jag krypit ner i sängen igen. väckt a och sett till så att han kom iväg till
jobbet och att matlådorna var nerpackade. så nu borde jag kunna sova skulle man
kunna tycka? men icke, jag är inte ett dugg trött. jag som varit trött hela kvällen!
så får väl... ja, inte vet jag. slå på någon värdelös film eller bara ligga här och
stirra i taket tills jag tröttnar. för räkna får, det känns ju inte aktuellt ;o
föresten så är vi kattlediga i helgen, det känns rätt skönt för då får jag sova heela
dagen imorgon utan att någon trampar på en och låter som ett marsvin :]
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0