I would do it all for you. would you do it all, do it all for me?

det har varit en underbar dag med solsken och umgänge med vänner.
helt perfekt. lite mer perfekt hade det varit om vi hade fått den nya bilen också.
men det får helt enkelt väntas till på måndag, då äntligen!
om typ sex timmar har redan mitt alarm ringt minst två gånger och förhoppningsvis
är jag pigg, vaken och påväg till jobbet. just nu känns det tveksamt på att jag kommer
vara pigg.. för det är jag nu, mer eller mindre. har världens jobbigaste mensvärk just
nu, tur att a är underbar och har fixat vetekudden och givit mig alvedon.
funderar på att kliva upp en sväng och gå ut och röka. dock gör det nog inte mig tröttare
utan snarare tvärtom. jag måste försöka sluta sova så fruktansvärt länge på dagarna.
sen vore det nog en idé att kliva upp också, inte ligga och dra i sängen i typ två timmar.
får försöka med det nästa vecka dom dagar jag är ledig...
öhm, njae nu ska jag väl göra ett till försök till sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0