A little small talk, a smile and baby I was stuck. I still don't know what you've done with me..

min mage vill inte som jag längre. den gör ont, mest hela tiden.
så igår låg jag i sängen hela dagen, sov och kollade på tv.
sen när a väl kom hem och skulle sova, då kunde inte jag. jag
jäklades och han blev trött på mig. det förstår jag, det skulle jag
också ha blivit. men, det var ju synd om mig. jag hade ju trots allt
varit själv hela dagen och bara sovit.
idag däremot är jag piggare. har mest legat i soffan och tagit det lugnt,
så att jag ska orka jobba imorgon.
men samtidigt har jag fått lite nyttigt gjort, ätit mat, diskat säkert två
maskiner och sen så har jag tvättat en maskin och den andra ligger i nu.
försöker vara duktig. men av någon anledning så är alla dom här sakerna
jättejobbiga. i alla fall tills man påbörjat det. har till och med lagat mat. yey.
imorgon skulle jag öppnat men jobbar nio till nitton istället. på så vis får jag
sova lite extra samt att jag slipper så mycket ensamtid hemma.
nu ska jag nog slå på en film, krypa ihop under en filt. tjing!

Kommentarer
Postat av: A

Ja och jag slutar vid nio imorgon :* <3 älskarej

2011-05-11 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0