no one knows how it's like, to be the bad man, to be the sad man. behind blue eyes..

natt. måndag, tisdag när jag vaknar.
har åtminstonne hunnit fått mycket gjort under dagen. varit på pedikyr,
handlat nödvändiga saker samt bokat in ett möte med prästen till på onsdag.
har skrivit ett ordentligt schema med saker som jag ska göra, dag för dag.
det är skönt att ha det nedskrivet. otroligt. då har man bättre koll. eller ja,
åtminstonne så har jag bättre koll.
syster kom hit efter jobbet, hon är fin hon. har funnits här och bara pratat.
om allt, inget och i alla fall fått lite saker gjort. det blir nog bra, jag är nog
mest nervös över att jag skulle missa något.
just nu så är faktiskt så att det som snurrar runt i mitt huvud handlar om
bröllopet. men vissa verkar inte riktigt förstå. jag är ledsen om jag inte
riktigt har den tiden som en vän borde ha. att jag är insnöad på mitt.
men å andra sidan, det skulle nog en riktig vän förstå. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0