låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig.

ja, jag vet att jag sa att jag skulle blogga alla dagar fram till bröllopet.
men jag har inte riktigt hittat tiden. istället så har jag fått massor med
andra saker gjorda. listan är nästan helt klar. bara några få saker är
kvar att göra. det känns underbart skönt. har sån fin familj och nära
vänner som hjälper mig med allting. dom är så fina allihopa!
när jag vaknar är det fredag, då ska det fixas naglar, köra alla grejer
till lokalen, ställa iordning och duka. det kommer nog ta ett par timmar
i alla fall skulle jag tro. vardagsrummet är just nu fyllt till bredden med saker
som ska ner i bilen..
jag var trött, men det försvann. kanske är det bättre om jag kliver upp och
gör något vettigt.. packar en väska eller så..?

Kommentarer
Postat av: katten

Update om bröllopet tack! :D

puss

2011-07-25 @ 21:40:15
URL: http://annakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0