i was made for loving you baby, you we're made for loving me..

det är söndag. en söndag då a gått ut och jobbat natt, jag är själv som vanligt.
helgen har varit i överlag bra, fest i fredags. jag blev för full, störningsjouren
kom och tyckte att vi förde liv. lördags, a hade sin svensexa. jag agerade
taxi, fastän jag kanske inte var körduglig. mamma kom på kvällen, hjälpte
mig att struktuera upp att få iordning på saker och att skriva en lista på vad
som är kvar att göra och vad mer som borde handlas.
det är alldeles för mycket. jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt det här
på ynka fem dagar!? men, det är väl såhär det är nu sista tiden innan det är dags
för dagen med stort B.
jag ska väl försöka ta tag i mig själv och skriva en dagsplanering inför veckan.
gjorde en halvt igår, men insåg sen att det är mycket mer kvar. sen att det ser
ut som om någon lagt en handgranat i lägenheten gör det inte bättre. det är jobbigt
att se allt det här när jag verkligen inte ha tid att fokusera på tvätt och städning.
äh, gnäll-inlägg. jag slutar nu och tar tag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0