feels like I'm standing in a timeless dream of light mists of pale amber rose.

godmorgon!
eller, ja jag har varit vaken i snart en timme. försöker förbereda mig inför
en dag på jobbet. en rätt viktig dag med intern verifiering.
det känns nog allt en del nervöst, tror jag. har inte riktigt hunnit känna efter
ännu. men, jag ska ju bara göra det jag alltid gör. eller?
hade svårt att somna igår. så gjorde en playlist till bröllopet. det är många
olika smaker som man ska försöka blanda ihop. det är lite lurigt. men jag
tror det gick skapligt efter typ två timmars fixande.
annars så går det mesta som på räls, tror jag. det känns så i alla fall. så
det är ju väldigt bra. jag är inte så stressad över allting längre, utan snarare
lugn. med nio arbetspass kvar och tjugotvå till bröllopet så kommer nog det
mesta att gå vägen. håller en tumme för mig själv idag! tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0