underbara, lediga helg.

kvart över fyra, typ då i alla fall. la mig nyss i sängen - själv.
a gick över till bror sin för att spela tvspel och hänga lite till.
har haft folk här hela kvällen, tittat på film och kollat på roliga
klipp på youtube. bland annat.
i fredags var jag hos lois, vi skulle dricka vin och bara vara.
det slutade med cider, groggar och senare åttan.
jag blev full och spatserade samt hoppade jämfota hemåt.
eh, ja. precis. vrickade foten och valde taxi resten av biten.
bakislördag och sömn hela dagen. sådant är underskattat.
om några timmar ska jag upp och iväg till gymmet köra
stenhårt med pappa och a (om han orkar). sen dra in till
gävle och hem till mamma för planering och middag.
en riktig toppenhelg kommer jag att haft när allt är slut.
nu ska jag ta upp en bok och sjunka in i tills jag blir för trött
och somnar med den i ansiktet.. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0