trött-tjej!

godmorgon!

stängde igår, satt och pratade med malin i säkert en timme innan jag gick
upp och la mig för att försöka sova. två timmar senare lyckades jag.
klev upp för en kvart sedan typ. försöker göra mig klar för gymmet men
det går rätt sakta faktiskt, jag är sjukligt trött!
jag har i alla fall lyckats slagit igång en tvättmaskin med mina arbetskläder.
även en diskmaskin passade jag på att slå igång. rensade av köksbordet
och öppnade alla sjuttioelva räkningar som ska betalas.
ska ta niobussen till storvik och möta upp pappa för ett gympass som sagt.
sen skjutsar han nog hem mig och sätter upp den nya kökslampan, om vi
lyckas. tur att pappa är händig. sen åker han nog hem, då tänker jag nog
försöka att sova lite grann till innan jag drar in till gävle för att kolla på
klänningar, igen! sen tillbaka till sandviken för att gå ut och äta med bästa
arbetskompisarna, trevligt!
sa jag att jag var ledig? ja, precis. därför har jag massor att stå i eftersom
dom kommande dagarna så jobbar jag. stängning hela helgen, igen.
nej, hoppa i träningskläderna nu och promenera till bussen. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0