tjugo över elva.

jag började dagen med ett myspass 9-13,30 .. det gick fort och jag
hann nästan inte blinka förens jag satt i bilen påväg till gymmet.
ja, jag var dit trots den fruktansvärda träningsvärk jag har i benen.
så, jag antar att jag har förvärrat den lite till inför morgondagen.
efter att jag kommit hem har jag mestadels legat i soffan och tittat
på filmer. har även varit och kollat på ett radhus idag, men det var
inget att ha. mina tankar har gått över till lägenhet igen. men vi
får väl se, det är ju inte direkt brottom än så länge...

vill åka in till gävle för att kolla på klänningar. för nu behöver jag ju
inte bara en klänning utan två, till olika tillfällen då såklart men i alla
fall! :D

har funderat på det här, har ju blivit rätt duktig på att blogga nu.
kanske dags att avancera och lägga in bilder till inläggen lite oftare
också. så kanske det blir lite mer roligt att läsa. vad vet jag?

ska nog försöka sova lite snart. tänkte plugga mdp på jobbet imorgon.
sen börjar jag vid fyra. så med största sannolikhet blir jag där hela
dagen. dvs från nio, halv tio till kvart över ett på natten.
nåja, a kommer snart hem från sin match. så röka och sådär innan dess.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0