sova?

slutade jobba för typ en timme sedan. det har varit lite småjobbigt
och kort om folk men det gick bra i alla fall!
nu är jag hemma och ligger i sängen. a ligger bredvid och snarkar.
jag vill också sova, men är inte så jättetrött än. men antagligen så
kommer det snart. ska upp om typ åtta, nio timmar igen eftersom
jag börjar om dryga tio timmar.
längtar lite till nästa vecka, då kommer jag hinna ligga i soffan vissa
kvällar. samt laga middag och träffa a. nu den senaste tiden har vi
mest jobbat om varandra eller så har jag varit för trött för att orka
göra något annat än sova hela dagarna. det blir lätt så med mycket
stängningar. i veckan blir det även en massa gymmande samt att
jag ska in till gävle för att köpa en kavaj och present till mamma som
fyller år. um, nu kika lite film och sen sova massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0