söndag...

man skulle lätt kunna säga att söndag är veckans mest överskattade dag.
åtminstonne världens längsta. jag vaknade för en timme sen, vilket just
nu känns som en evighet sedan. jag är fortfarande trött men vet att jag
inte borde sova så mycket mer, för då försover jag mig med största
sannolikhet. börjar ju jobba om två timmar. men till dess hade jag
faktiskt inte tänkt göra någonting. ja såklart, klä på mig och sånt där.

har jobbat hela helgen, stängning. det har gått bra, lite för lite försäljning
i mitt tycke såklart då men det är bara gilla läget och tänka på vilken
månad det är, januari. alla verkar snåla på ordentligt.

nästa vecka är det jobb i tre dagar och sen ledig en fredag-söndag. det
var länge sen, så det känns välbehövt. några andra planer har jag nog
direkt inte för veckan som kommer, förutom att det ska gymmas en del
också såklart. vågen visar på mer minus för varje gång. vilket gör mig
lite mer lycklig såklart. kanske är det inte helt omöjligt att jag når mitt
mål? som sagt två klänningar ska inhandlas..

tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är klart. :) Det som känns konstigt är dem man inte känner eller typ sånna som smyger runt på stan och bara vet en massa om en. Haha! :P

2011-01-17 @ 01:37:47
URL: http://hannaess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0