sju-komma-tre

imorse när jag vaknade, eller ja på eftermiddagen om man ska vara petig.
runt ett i alla fall. så ställde jag mig på vågen, minus noll-komma-sex kilo.
jag blev glad, totalt har jag nu tappat sju-komma-tre kilo sen jag började
träna och började bry mig lite extra om vad jag äter. eller ja, försöker
i alla fall - oftast. jag blev glad, inte så konstigt alls faktiskt.
så har gått runt hela dagen och trallat för mig sjäv, på jobbet har dom
blivit halvgalen på mig. men jag fortsatte att vara nöjd resten av kvällen
också. så vi stämplade ut kvart i ett och trallade hemåt. nu kan jag inte
somna, precis som vanligt. så jag ligger och lyssnar på såndär gammal
klyschig musik. ska nog slå på oz eller något annat ovettigt som jag
förhoppningsvis kan somna till så jag är pigg och glad när klockan ringer
vid nio. för då blire mdp-plugg. precis som vanligt på onsdagar.
antagligen kommer jag hänga på jobbet ända tills jag börjar vid tre-fyra.

puss.

jag lägger upp en bild från london, i brist på annat.
jag vill tillbaks dit! kanske till sommarn, eller hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0