nattmonstret.

det här med att jobba stängning gör så att jag vänder mitt dygn.
det slår aldrig fel! så därför har jag sovit fram till fyra och legat
i sängen och dragit mig till åtta och ätit lunch vid tio. och nu då?
när alla andra sover, ja då är jag som piggast! rätt värdelöst för
det finns absolut ingenting att göra. inte så konstigt, klockan är
strax efter fem en tisdag morgon. kan ju inte gärna sätta igång
och städa, tvätta eller något liknande nu. a ligger ju och sover
här bredvid och jag skulle tro att grannarna blir lite lätt griniga.
om typ elva timmar har jag börjat jobba redan, det är ju bra
för det kanske gör så att jag lyckas vakna i skaplig tid och
då lyckas vända tillbaka på dygnet tills onsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0