mdpmorgon!

nyss duschat. innan så vaknade jag upp efter fjorton timmars sömn.
jag har varit totalt borta i fjorton timmar sånär som på en kvart då
jag tyckte det var lämpligt att röka lite samt att skicka ett sms till a.
det som är sjukast är att jag fortfarande är hur trött som helst och
skulle jag bara lägga mig ner så skulle jag lätt kunna sova ett par
timmar till.
men det har jag inte tid med. ska hoppa i lite kläder och sen dra
iväg till jobbet. det är ju onsdag vilket betyder mdp-morgon.
jag har börjat lite lätt i tredje modulen. vilket känns bra.
nåväl kläder var det och sen köra bil för andra (?) gången sen typ
oktober! vilket känns som en evighet sedan.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0