godmorgon!

måndag morgon, kvart i tio. om en kvart står jag ute och väntar
på bussen till gymmet. jajjemen. det är dags att sluta vara lat
som jag var förra veckan. och köra ett ordentligt pass så att
jag kommer var helt slut i kroppen sedan.
somnade tidigt igår, och ändå så är jag hur jäkla trött som
helst idag. förstår inte varför. men antagligen så kommer
jag bli piggare efter jag tränat. och då är det ju dags för
att jobba, 15-00 .. lite extratid, det är alltid bra.
imorgon kommer lönen, kan vi inte bara spola fram tiden
så att jag kan få den nu? det börjar lätt sina på kontot.
nej, nu ska jag dra på mig det sista i klädväg och sen
promenera iväg! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0