borde kanske sova...

klockan är för sent, som vanligt.
jag tänkte lägga mig tidigt men började läsa lite i mdp-pärmen och blev fast.
sen skulle jag bara titta datorn lite snabbt och här ligger jag nu strax efter ett.
om fem timmar ska jag vara på jobbet. det går bra, a jobbar natt så han kommer
hem och skjutsar mig innan han åker hem för att sova.
egentligen skulle jag haft sovmorgon till elva, men pärlan ringde mig när jag var
i gävle tidigare och tyckte att jag skulle börja klockan sex. absolut tänkte jag och
sa glatt ja! timmar är bra, typ fjorton timmars övertid hittills den här månaden!
(efter passet idag såklart)

tidigare var jag i gävle som sagt. drog med mig a in och hämtade syster och mötte
mamma. a skickade vi iväg på lite tvspelsaffärer medans vi gick och kollade på
klänningar. det finns så mycket fint och det är så svårt att välja. men det kommer
bli bra såklart i slutändan. a fick komma med och äta en sen lunch uppe på mb och
sen åkte vi hem till mamma på middag. a sov en skvätt och vi pratade massor.

jag borde nog sluta mina blå rätt så snart. typ nu.
ska tjata på syster om bilder från nyår. snart.
ses på mcdonald's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0