knöligt och jobbigt.

slutade jobbet för säkert typ två timmar sedan. när jag kom hem satte
jag mig på balkongen, tog en cigg och fick sällskap av katterna.
gick in, la mig i sängen. här ligger jag nu. hur kan det ha gått två timmar,
det känns som typ en kvart. men ja, jag är inte trött.
funderar på att kliva upp, slänga i hårfärg och så duscha. skulle även vilja
bädda i nya lakan i sängen. men jag är inte så duktig på det, det brukar
mest bli knöligt faktiskt. och då blir jag ju arg, såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör ett studiebesök på närmaste arméförläggning, underbefälen brukar ha ganska bra koll på hur en bäddad säng ska se ut. ;o

2011-02-03 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0