did i tell you that i love you?

för rätt precis en vecka sen satt jag här hemma i soffan alldeles bedrövad
och visste inte hur allting skulle gå efter att a voltade av vägen. det kändes
som om allting, just då, gick emot oss. även under måndagen då vi fick samtalet
att det skulle gå på runt 70-90tusen att laga bilen.
med facit i handen så sitter jag här, en vecka senare, och mår rätt bra trots
det som hände. för allting har verkligen ordnat sig på ett underbart bra sätt!
andreas mår bra, vilket är det viktigaste. sen saker som att alla i vår
närvaro verkligen har stöttat och hjälpt oss.
jag måste verkligen ha dom bästa i min närvaro. ni alla är guld värda! <3
vad har jag lärt mig? att älska innerligt och att allting verkligen kan förändras
inom loppet av bara några minuter. både till det bättre och till det sämre.
jag kommer aldrig ta något förgivet mera utan ta vara på allt jag har!

tack. jag älskar er i min närvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0