lollipopcoasterland

ja. jag slutade två. eller rättare sagt tjugo i två.
nej. jag har inte somnat än. det går bara inte.
jag har legat still, blundat och gjort allt som man borde.
men det går i alla fall inte.
jag vill vara på jobbet klockan nio. och titta på dom som
lussar. så jag har två alternativ. antingen vara vaken till
dess eller sova lite och sen kliva upp och åka dit.
det andra alternativet vore något. men, vem försöker jag
att lura? då kommer jag inte komma iväg. antagligen inte.
det här blev ett långt och meningslöst inlägg.
och sen kom jag av mig. skit samma. jag ger upp.
det lär ju visa sig om jag kommer vara på jobbet vid nio.

Kommentarer
Postat av: Lois

HAHA! Ja, dom planerna gick väl i stöpet. Gulligt att du planerade att komma i alla fall! :)

2011-12-14 @ 09:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0