lay where you're laying, don't make a sound I know they're watching..

godafton.
har haft ett fint samtal med syster på skype. nu är det bara en och en halv
vecka kvar tills hon kommer hem igen. jag längtar.
det är även bara tre veckor kvar till jul. jag längtar dit också.
imorgon skulle jag varit ledig. men blir några extra timmar innan jag ska
vara uppe på sjukhuset klockan ett. sen mot kvällen så kommer det över
folk hit. för att äta julbord och bara umgås. det ska bli trevligt.
sen resten av helgen är jag ledig men a jobbar. så. jag vet inte alls hur
jag ska lyckas fördriva tiden. något måste jag väl göra i alla fall.
jag kanske borde sova? lite trött är jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0