jukebox killer

jag önskar att jag kunde skriva att jag mår bra. att livet dansade på
en äng full av rosor och andra fina blommer. men i så fall skulle jag
ljuga. så, jag har en idé. vi skippar hur allting egentligen är och fokuserar
på ljuspunkterna som är på väg närmare.
som att fina, lilla syster kommer hem på måndag och att vi ska ses på
tisdag och få lite kvalitetstid.
som att julen kryper sig närmare. jag har redan fuskat och satt upp
julgranen. (nu skulle det passa med en bild, men jag orkar inte gå upp. ok?)
som att det nya året kommer snart. det måste väl vara positivt?
det jobbigaste här framöver är nog ändå onsdag. det river i hjärtat
och gör ont. gör så att jag får svårt att andas. jag saknar dig morfar.
finaste, bästaste du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0