änglar utav snö.

jag gillar inte att bli väckt mitt i natten. speciellt inte när jag inser i samma sekund
som jag slår upp ögonen att jag inte kommer kunna somna om.
så nu ligger jag här. försökte först bara att blunda och ligga still. men det fungerade
inte heller. så nu har jag läst tidningen, rökt och försökt att inte bli pigg.
men pigg, det är just vad jag är. värdelöst.
skulle behöva sova. det här kommer att bli en jobbig dag. fruktansvärt jobbig.
klockan halv elva ska vi vara i gävle och i kyrkan. elva kommer alla andra.

tidigare idag (igår) så var jag på möte först och sen åkte jag in till gävle.
hämtade upp syster och sen åkte vi vidare hem till mamma. åt mat. mös.
kittlades. pratade. umgicks. det var fint. mycket.
satte mig i bilen runt tio och åkte tillbaka till sandviken. somnade när jag kom hem
och här är jag nu.
lika bra att slå igång någon film eller tvprogram, så kanske jag kan somna till det.
hejrå!





"Det svåra med att leva
det enkla med att dö.
Sa flickan när hon gjorde
en ängel utav snö...
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0