du borde tänka mer på ditt inre. blunda och känn efter hur, hur det är. du, du bär på tvivel. titta på mig och du ser dig som flickan med allt..

idag är ingen bra dag. jag är orolig. men försöker tänka på annat.
men lyckas inte allt för bra. tur att min familj är fin och ställer upp.
har legat i sängen nästan hela dagen, sovit till och från. nu borde jag
nog äta. men, tänker nog åka ner till ica och köpa massvis med godis
och onyttigheter istället. möms.
är det okej att åka till ica i sin ziperall? jag tror inte det. så tror att jag
väljer vanliga hederliga mysbyxor i för stor storlek med någon taskig
tröja till. och sen när jag kommer hem kan jag krypa ihop i min ziperall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0