You take my hand and pull me next to you, so close to you I have a feeling, you don't have the words.

godmorgon!

kvart i sju, lördag morgon. har varit vaken i typ fyrtiofem minuter snart så det börjar nog
bli dags att gå ner och vänta på malin som hämtar upp mig innan jobbet.
jag är sämst på att uppdatera bloggen, jag vet.
men just nu är det mycket med jobbet och bröllopsplaner inför sommaren och tiden går
alldeles för fort nästan hela tiden. hur kan det redan vara april?
nåja, efter dagens 7-16 så är jag i alla fall ledig till på tisdag. så det känns rätt bra, då borde
jag hinna med lite sysslor här hemma också.
borde också ringa ett samtal som jag dragit mig för en tid. nåja, det blir måndagens bekymmer.
nej, nu ska jag hoppa i lite mer kläder. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0