oh i wish i was a punkrocker with flowers in my hair..

jag försökte faktiskt att uppdatera för några dagar sedan, men då började a att prata
med mig så då kom jag av mig helt och hållet. lätt hänt.
söndag eftermiddag, jag sitter i soffan med balkongdörren öppen. det är underbart skönt
ute. nästan sommarvärme. underbart! det är ju bara april!
i helgen har jag jobbat, fastän jag inte skulle. men efter att jag slutat idag så är jag faktiskt
ledig fram till på fredag. konstigt med långledigt när man inte har sökt ledigt. men välbehövligt!
håller på att bakar, vi ska ha fikagäster här imorgon. dom ska fira andreas, han fyller ju tjugosex
på tisdag! tiden går så fort, men det skriver jag nästan jämt!
nej, nu ska muffinsen ut ur ugnen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0