torsdag.

jag vaknade för drygt tre timmar sedan. men jag har fortfarande
inte gjort något vettigt. jag är alldeles för seg för det idag.
det blev en dusch och sen återvände jag till sängen och här ligger
jag nu. lyssnar på musik och kollar på massa meninslöst på nätet.
egentligen borde jag dra på mig och åka till coop för att hämta mitt
paket från ellos. och sen hem för att tvätta en maskin eller två.
måttligt kul, en ledig dag som denna.

kan vi inte bara spola fram tiden en månad nu. till första veckan i
november. för nu vill jag verkligen ha det tapetserat här. jag börjar
bli otålig, varje gång jag går in i vardagsrummet och ser dom där
blå, tråkiga tapeterna.

ikväll ska jag fixa lite käk till mig och johan. sen blir det nog soffhäng
och idol för hela slanten. skulle jag tro i alla fall. sen kommer a hem
redan vid nio ikväll. han behöver då sova och jag behöver vara vaken
så jag pallar med en stängningshelg.

nej, påklädning och sen dra iväg till coop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0