måndag?

ja, okej jag städade igår natt. då när jag hade så tråkigt.
men värre är det nu, vi har kollat på lejonkungen två.
den var inte så bra. så just nu är jag måttligt rastlös
fastän vi har gjort massor med saker idag.
som varit i valbo med en syster. inhandlat massa
nödvändiga (?) grejer på ikea samt lite annat smått
och gott. eller gott? näe, inget ätbart.

nu har jag nyss försökt varit vuxen och betalat
räkningarna för den här månaden. och varenda gång
får jag lite smått ångest i magen. även fast jag ser att
pengarna räcker till, gott och väl. men det är inte jättekul
att på bara några klickar så är det en hel del borta.

imorgon ska jag nog byta gardiner och dammsuga,
antagligen också koppla i den där nya fönsterlampan och
kanske jag slår till med att sätta upp tavelhyllorna i sovrummet.
ja, jag är ledig imorgon. men det förstod ni nog om jag har
tid att göra sådant krims-krams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0