lördag.

det är kallt, ensamt och absolut inget att se på tv.
med andra ord en rätt värdelös kväll. a är på jobbet
och kommer inte hem förens imorgonbitti vid sex-
tiden och då sover jag nog. förhoppningsvis.

jag har också jobbat idag, det har varit mycket men
samtidigt gått rätt bra. dock tog tröttheten till när
det bara var en halvtimme kvar.
skulle gå hem i regnet men blev hämtad och fick
skjuts fram till dörren, ibland har man tur! :]

hade jag varit det minsta lilla trött så hade jag ju
kunnat gå och lägga mig, men jag är inte ens lite
sömnig. så vet inte alls vad jag ska göra.
städa, baka, plocka eller bara sitta i soffan o ruttna?
något lär det ju bli tycker jag.

ledig imorgon, guld värt. jag vill shoppa så kanske får
det bli en sväng till valbo med a om han lyckas kliva
upp i skaplig tid.

äh, nu lär det vara dags att ta tag i något! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0